Tuesday, February 28, 2017

Νέλλα Γκόλαντα - Προσωπική Έκθεση - Αίθουσα Τέχνης Αθηνών

























Θεματικός  άξονας  της  έκθεσης  είναι  η  εμπλοκή του χώρου των χαρακτικών  με το Γλυπτό ‘’Θέατρο’’   της   Αιξωνής.   Συγκεκριμένα   παρουσιάζονται   τα   χαρακτικά  της  Ν. Γκόλαντα: έγχρωμες   ξυλογραφίες   μεγάλου   μεγέθους  της  ατομικής  έκθεσης  στην  Αίθουσα  Τέχνης Αθηνών  το  1970,  με  τίτλο  Ελληνικός  Χώρος  I-XVII,  τα  μαυρόασπρα χαρακτικά μεγάλων διαστάσεων  της  εποχής της  κατασκευής  του Γλυπτού ‘’Θεάτρου’’ Αιξωνή, 1984-1986 και το βίντεο  της  Αιξωνής –  ένα  από  τα  7  μεγάλης  κλίμακας  έργα της στο δημόσιο χώρο – που προβλήθηκαν  στο πλαίσιο των παράλληλων γεγονότων της 15η Biennale Αρχιτεκτονικής της Βενετίας  το  2016,  και  στην  ειδική  έκθεση  Time Space Existence,  που  κινήθηκε στα όρια τέχνης και αρχιτεκτονικής.



Φωτο 01






 







 


 





















 



Φωτο 02


Φωτο 03


Φωτο 04



Φωτο 05


Φωτο 06


Φωτο 07


Φωτο 08


Φωτο 09



Φωτο 10



Φωτο 11



Φωτο 12



Φωτο 13



Φωτο 14



Φωτο 15


Φωτο 1,6,8,13 : Το Γλυπτό “Θέατρο”  Αιξωνή κατά τη διάρκεια της κατασκευής του από το 1984 ως τα εγκαίνιά του το 1992.
Φωτο 7,11,12 : Έγχρωμες ξυλογραφίες από τη σειρά “Ελληνικός Χώρος Ι-XVII” 1966–1970.
Φωτο 3,4,9,10 : Ασπρόμαυρα σχέδια τυπωμάτων μεγάλων διαστάσεων της εποχής της Αιξωνής.
Φωτο 15 : Η εισβολή του χώρου των Χαρακτικών του 1970 στην “Αιξωνή” ένα από τα έργα της σειράς “Κατοικημένα Γλυπτά στο Δημόσιο Χώρο”.
Φωτο 2,5,14 : Από τη διεθνή διοργάνωση διαδραστικών πολύτεχνων έργων, κατασκευασμένων από τους ίδιους τους καλλιτέχνες ειδικά για το χώρο της Αιξωνής, του καλοκαιριού 1993, “Η μετάλλαξη της Αιξωνής σε Γλυπτό «ΑΧΕΤΑ» (ηχογόνο) Χώρο”.
Φωτο 2,6,14 : Ο διάσημος Γερμανός καλλιτέχνης, πολύτεχνων έργων, Anton Riedl (με την Γκόλαντα το καλοκαίρι του 1993) και το ηχογόνο πολύτεχνο έργο του, που ενεργοποιείτο με την προσέγγιση των θεατών, το οποίο αναπτύχθηκε σε βράχους δίπλα και σε διάλογο με το γλυπτό της “Αιξωνής”.

Η λειτουργία της Αιξωνής, ως χώρος με δυνατότητα ανάπτυξης νέων διαδραστικών έργων τέχνης, από τα εγκαίνια του 1992 ως το 2016, που έλαβε χώρα το Art eventWorkshop, με χρήση σύγχρονης τεχνολογίας,  του “Penn University Of Pennsylvania” σε συνεργασία με το “Α.Π.Θ.”, την “Α.Σ.Κ.Τ.” και την ομάδα “Apomechanes”, παρουσιάζονται στο βίντεο, που θα προβάλλεται σε όλη τη διάρκεια της έκθεσης, στην Αίθουσα Τέχνης Αθηνών. Το βίντεο αυτό έγινε για την παρουσίαση των επεμβάσεων στο δημόσιο χώρο της Γκόλαντα, στα πλαίσια της Biennale Βενετίας του 2016, στην παράλληλη έκθεση, που κινείται στα όρια Αρχιτεκτονικής και Τέχνης,  “Time space existence”. 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.